DET KANSKE BLEV EN LITEN OMVÄG MEN VAD SPELAR DET FÖR ROLL

Jag har just kommit hem efter att ha träffat Clara efter ett år ifrån varandra. Då hon äntligen kommer till Sverige far jag iväg. Men det var kul att få träffa henne lite iaf, och dessutom kom Hanna och Lina förbi också, tårfyllt farväl blev det. Jag har inte fattat det men jag far verkligen imorgon!!! Allt är så overkligt. Jag har lyckats hålla mig till de 30 kg jag får ha med dessutom!! Detta lyckas jag med genom att klä mig som en michelingubbe på planet. Det kommer se ut som att jag ska fara till Antarktis, inte Spanien. Så fort bältesskylten slocknar ska jag gå in på toa och ta av mig alla överflödiga kläder och he dom i en tygpåse. Men nu ska jag sova så jag får mig upp imorgon, 11.25 går flyget ifall någon vill komma till flygplatsen och säga hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0