LA LOBA

Första riktiga jobbarveckan nu. Då jag såg mitt schema trodde jag först det skulle bli mycket tufft, nästan ingen fritid.. men efter första dagen insåg jag att det inte var så farligt. Jag är ledig på morgnarna, förutom lite städning, hjälper till med lunchen och att duka, ledig några timmar igen, är med barnen några timmar, hjälper till med maten, går och lägger mig. Inte så farligt faktiskt. Jag har tid för att göra andra saker än att bara vara hemma också. Varje dag efter lunch far jag, Sara och Jaenne till stranden, ja vi är bruna!!
..
Idag ska jag, familjen och farföräldrarna fara till Barcelona på förmiddagen. I bröllopspresent fick farföräldrarna en kryssning runt medelhavet, tyvärr så krockar datumet med en annan resa de ska göra så vi ska fara och byta avresedag. De kan inte fara själva för att de inte vet vägen och vars det är osv. Detär bara bra för mig för jag gillar att fara iväg och göra saker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0