HERE I COME!

Okej dags att återuppta. Jag har inte gjort annat än att jobbat hela sommaren. Några enstaka gånger har jag varit med kompisar och festivaler och lite sånt. Men det jag tänkte nu var iaf att göra detta till en slags reseblogg lr något liknande. Jag kommer inte uppdatera lika frekvent nu som tidigare under året, bara då det händer något nytt och intressant. Som de flesta vet ska jag till Calafell, Spanien (50 km söder om Barcelona) som Au pair och ska vara där senast den 15 augusti. Jag far från Skellefteå den 12 augusti. Idag fick jag kontakt med de andra två Au pairerna som ska till Calafell också. De verkar vara jättetrevliga! Jag har även köpt en ny resväska för någon vecka sedan och börjat inhandla diverse andra saker jag behöver ha med mig. Kontant- samt kontokort har jag också kollat upp och andra saker som försäkringar och så. Nu behövs bara packlistan göras i ordning för biljetterna är köpta och jag börjar bli mentalt inställd på resan, lite iaf. Jag har fortfarande svårt att förstå att jag ska fara men ett litet grepp har jag. 24 dagar kvar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0