SANNINGSDAN

TRÄSTOCKS!!! Som jag har längtat!! Tre dagar av gratis festival och bra musik!!! Det här är typ det sista roliga evenemanget jag kommer hinna ta del av innan jag far. Jag ska dra ut varje liten droppe ur upplevelsen. Igår var det mycket tung musik men dock glimtar av annat som t.ex. Those Dancing Days (mycket bra!), adept var bättre än jag trodde (basisten hade öppen gylf under hela spelningen). Jag hade gärna haft lite bättre band men då var sällskapet så mycket bättre! Tänk vad Skellefte är litet.. Ikväll Kapten Röd & bandet samt Sahara Hotnights som jag har tänkt att se, annars blir det väl att gå runt och kolla in de olika scenerna och se vad som är på dem. Tyvärr missar jag Säkert! eftersom jag jobbar, inte så kul men jag får pengar iaf!! Imorgon bjuds det på Stolen Deer, MOVITS! samt Tove Styrke, med andra ord är lördagen den bästa dagen!
..
21 dagar kvar till utlandet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0