JAG ÄR NÄSTAN DÄR

Ja, vad har jag haft för mig de senaste dagarna? Jag har jobbat VÄLDIGT mycket, surprise surprise. Jag hade sagt till mina chefer att jag inte kunde jobba den här helgen men jag blev uppbokad på alla tre ändå. Maximal otur skulle jag kalla det. Men jag får pengar iaf, ett av mina stående argument för att orka med att jobba så mycket. Men trots detta så har jag hunnit göra saker också. Pappa och mina bröder har varit i Göteborg från i onsdags och kommer hem inatt. Jag och mamma tog en kväll ute och gick på All Stars och åt och gick på bio efteråt. Det var mycket trevligt. Jag har också hunnit bygga bärstolen till balen med Vidar och idag gjorde jag klart den iom att klä den med tyg. Det kommer bli så awesome ifall det går bra! Jag har också hunnit göra en massa ärenden på stan. Behövligt. Och idag for jag och mamma till stugan för att måla. Det slutade med att hon målade och jag solade för att vi bara hade en pensel och all gammal färg var skrapad. Så trots alla inställda trevligheter. Men på tisdag blir det nya tag, då ska jag inte jobba på typ 1-1,5 veckor, lite ledighet!! Då tar jag igen den här tappade helgen, vänta bara!!
..
Och jo förresten, jag har köpt en ny mobil också. En Samsung galaxy 5. Jag är jättenöjd med den och gratis mobilsurf följer med i ett helt år! Den är inte för stor heller, som alla iphones och andra touch screen mobiler nu för tiden. Den är alldeles lagom, precis som jag vill ha den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0