ALL I EVER WANTED

Jag var ute och gick längs stranden med flickorna i morse då det helt plötsligt började SPÖREGNA, jag menar verkligen att det var mycket regn! Vi blev genomblöta men skrattade bara åt det och hade det kul. Det hade varit jobbigt om de hade börjat gråta eller något liknande. Vi har så kul då vi far iväg och gör saker. Jag har verkligen hittat rätt familj för mig!!
..
Senare på dagen for jag till gymmet igen och pratade med chefen så jag blev inskriven på familjens kort så det blir billigare för mig att gå dit och träna. Detta firades med att senare på kvällen for jag, Sara och Jaenne på vårat första träningspass, bodybalance, det var verkligen kul. Det var först när jag började träna som jag märkte hur mycket jag har saknat det, vi ska dit imorgon igen och göra något, TBC eller aerolatino, vi får se vad det blir.
..
Bild från första kvällen här i Calafell! (Sara, Jaenne, jag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0