GET SHAKY

Språkprovet gick bra och idag fick jag veta att jag kom in på språkskolan och kommer att läsa på nivå 3 av 5. Mitten låter bra, inteför lågt och inte för högt. I slutet av september/början avoktober kommer kursen att dra igång. Förhoppningsvis kommer den vara bra så jag kommer vela fortsättagå den. I går var det första dagen för flickorna i skolan, de har varit så nervösa men nu har det börjat lugna ner sig. Då de kommer tillbaka från att ha rastat hundarna ska jag hålla i en engelskalektion med dem, vi ska gå till farföräldrarnas pool och bolla med en boll och repetera skolämnen på engelska.
..
Helgen spenderades i Premia de mar igen. Det var en typisk katalansk fest där som vi besökte. Då jag skulle åka hem med tåg upptäkte jag att det var den 11 september exakt 10 år efter allt hände med World Trade Center, kul med tåg genom Barcelona den dagen. Men som ni märker så överlevde jag, det är alltid kul att leva farligt haha.
..
San Francisco en natt ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0